Закрыть

Написати керівнику компанії

Якість роботи – це наш пріоритет. Нам важливо знати Вашу думку щодо роботи кожної філії Компанії, а також окремих співробітників.

Ваші скарги та пропозиції готові розбирати особисто.

Телефон в Києві

+38 (044) 355-27-72

Закрыть

Зателефонуйте мені

Ім'я

Телефон

Копия Обмін даними між BAS і системами "Клієнт-Банк"

Копия Обмін даними між BAS і системами

Обмін даними між BAS і системами «Клієнт-Банк» - продукт, який дозволяє автоматизувати обмін інформацією в гривневі платежі (вхідних, вихідних між обліковим системами BAS і системами «Клієнт-Банк»).

Бесплатно при покупке:

  • Установка и настройка системы
  • Подписка на сопровождение (ИТС)
  • Линия консультации
  • Программа архивирования базы BAS *
  • От 2 часов работы нашего специалиста *
  • FREDO Звіт (аналог M.E.Doc) для сдачи электронной отчетности
  • Настройка обмена с «Клиент – Банк» *
  • * - размер бонусов зависит от суммы покупки и уточняется у менеджера индивидуально

2376грн

Что еще входит в стоимость?

В стоимость программного продукта еще включено:

  • Доставка и установка программного обеспечения
  • Первоначальная настройка учетной системы (не более 1-го часа)
  • Доставка и установка обновлений учетной системы (перейти в раздел обновлений)
  • Регистрация на сайтах онлайн поддержки BAS (по заявке клиента)

Дополнительные преимущества:

Замовити продукт

Заявка на продукт: Копия Обмін даними між BAS і системами "Клієнт-Банк"
Телефон
+38
Контактна особа
Замовити

Безкоштовна демонстрація

Заявка на безкоштовну демонстрацію продукту: Копия Обмін даними між BAS і системами "Клієнт-Банк"

Спеціалісти нашої компанії готові абсолютно безкоштовно провести для вас демонстрацію в зручному для вас месці та в зручний для вас час.

Телефон
+38
Контактна особа
Замовити
Опис

Обмін даними між BAS і системами «Клієнт-Банк» - продукт, який дозволяє автоматизувати обмін інформацією в гривневі платежі (вхідних, вихідних між обліковим системами BAS і системами «Клієнт-Банк»).

Можливості

·        Завантаження інформації в платежі з файлів вивантаження системи "Клієнт-Банк" в документи BAS.

·        Автоматичний пошук контрагентів за кодами ЄДРПОУ / ДРФО або найменуванням

·        Автоматичне створення нових контрагентів із заповненням усіх доступних параметрів (розрахунковий рахунок, код ЄДРПОУ / ДРФО, форма власності та інші)

·        Вивантаження платіжних доручень з інформаційної бази BAS в файл, який може бути імпортований системою "Клієнт-Банк"

·        Вибір системи "Клієнт-Банк", з якою необхідно провести обмін інформації, при цьому, система може автоматично визначатися за кодом МФО банківського рахунку організації

·        Гнучка настройка різних параметрів продукту.

·        Обробка "Обмін даними з системами Клієнт-Банк" підключається як додаткова зовнішня і не вимагає внесення змін в конфігурацію.

·        Продукт дозволяє швидко і з мінімальними зусиллями створювати обробки для нових форматів систем "Клієнт-Банк".

Переваги використання

¾    Економія часу при обліку Фактично вироблених платежів, так як вони автоматично завантажуються з системи «Клієнт-Банк» в систему BAS, при цьому підтягується інформація про контрагента. Якщо в призначення платежу вказано точну назву рахунку або договору, за яким йдуть взаєморозрахунки, то підставляється і той документ, за яким повинні закритися дані взаєморозрахунки;

¾    Можливість використовувати вже накопичену базу клієнтів BAS і вивантажувати з неї дані в систему «Клієнт-Банк», для оформлення вихідних платежів. Наприклад, якщо в BAS є конкретний клієнт з даними ІПН, ЄДРПОУ, то в систему «Клієнт-Банк» вивантажиться платіж на клієнта з інформацією про його ІПН, ЄДРПОУ, МФО і т.д.

¾    Відсутність помилок, пов'язаних з людським фактором (в даних контрагентів, розрахункових рахунках, сумах і т.п.).

У вартість продукту входять:

- зовнішня обробка

- інструкція

- можливість самостійно запросити й одержати у розробника 2 обробки для 2-х форматів обміну з системою «Клієнт-Банк» (2 МФО) протягом року

Додатково до рішення Обмін даними між BAS і системами "Клієнт-Банк" набувають:

1.      Встановлення та налаштування завантаження даних про гривневі платежі для 1 формату обміну даними з системами "Клієнт-Банк".

Для клієнтів на супроводі роботи можуть проводитися в рамках годин чинного тарифу (тариф ПРОФ - 1 формат обміну (1 МФО), ОПТИМА і вище - 2 формату обміну (2 МФО)). Орієнтовні  трудовитрати 1-2 години.

2.      Налаштування вивантаження даних про гривневі платежі для 1 формату обміну даними з система-ми "Клієнт-Банк". Для настройки потрібно приклад файлу завантаження в систему "Клієнт-Банк".

Для клієнтів на супроводі (тариф ОПТИМА і вище) роботи можуть проводитися в рамках годин чинного тарифу. Орієнтовні трудовитрати 1-2 години.

3.      Налаштування завантаження даних про валютні платежі для 1 формату обміну даними з системами "Клієнт-Банк". Для настройки потрібно приклад файлу завантаження в систему "Клієнт-Банк".

Для клієнтів на супроводі (тариф ОПТИМА і вище) роботи можуть проводитися в рамках годин чинного тарифу. Орієнтовні трудовитрати 1-2 години. Терміни виконання 1-2 дня з моменту надання прикладів файлів завантаження / розвантаження в форматі КБ (МФО). Якщо формат нестандартний обмін налаштовується після надання даних від банку (терміни не регламентовані) або за доп. плату за допомогою наших фахівців протягом 1 дня.

4.      Вивантаження даних про нараховану ЗП за зарплатним проектом.

Потрібно придбання Готового рішення «Вивантаження зарплатної відомості в банк» (вартість 2000,00 грн. за 1 ЄДРПОУ). Для кожного клієнта налаштовується індивідуально на підставі шаблона. Потрібно інформація від банку, в якому форматі потрібно вивантажувати відомість.

Для рішення «Вивантаження зарплатної відомості в банк» діє програма лояльності:

- для додаткових ЄДРПОУ

·        на кожен 2-й - 5-й ЄДРПОУ знижка 50%;

·        на кожен 6-й - 10-й ЄДРПОУ знижка 75%.

- для клієнтів, які знаходяться на супроводі по 1С: Підприємство в компанії СОФТКОМ знижки для всіх-ка 10-15%;

- для клієнтів, які придбали програмний продукт «Управління торговим підприємством» / «Управління виробничим підприємством» і уклали договір регулярного супроводу - знижка 25%.