Закрыть

Написати керівнику компанії

Якість роботи – це наш пріоритет. Нам важливо знати Вашу думку щодо роботи кожної філії Компанії, а також окремих співробітників.

Ваші скарги та пропозиції готові розбирати особисто.

Телефон в Києві

+38 (044) 355-27-72

Закрыть

Зателефонуйте мені

Ім'я

Телефон

Доброго дня!

Введіть будь ласка, ваші контактні дані та спеціаліст відділу продажів зв'яжеться з Вами найближчим часом для з'ясування деталей замовлення. Дякуємо, що обрали нашу компанію.

Фахівці нашої компанії готові абсолютно безкоштовно провести для Вас демонстрацію у зручному для Вас місці та у зручний для Вас час.


Залиште, будь ласка, свої контактні дані, і наш співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом.

+38  

Закрити вікно

BAS Бухгалтерія

Програма для автоматизації податкового та бухгалтерського обліку, включаючи підготовку регламентованої звітності на підприємствах, що займаються будь-якими видами комерційної діяльності...

Повний опис продукту
  • Щоб заощадити ваш час та кошти, компанія «Фідес» проведе навчання роботі зі встановленим програмним продуктом: наші фахівці розроблять індивідуальну програму навчання, що відповідає особисто вашому рівню необхідних у роботі знань. Ви набуваєте тільки тих навичок, які вам необхідні – нічого зайвого.


    Індивідуальне
    навчання

  • Компанія «Фідес» – офіційний учасник "Спілки Автоматизації бізнесу".

    Ліцензійні продукти BAS – це стабільність у роботі, своєчасні оновлення, багаторівневий захист від злому та, звичайно ж, досвідчені сертифіковані фахівці та супровід на найвищому рівні.


    Ліцензійна
    продукція

  • Співпраця з нами не тільки ефективна, але й вигідна: у нас діє програма лояльності для клієнтів на супроводі, а також передбачені знижки на навчання і не тільки.

    Також слідкуйте за нашими акціями: на вас чекають цікаві пропозиції, різноманітні подарунки та приємні знижки.


    Приємні бонуси

  • Стати власником постійно оновлюваного продукту BAS: купуючи його повну версію у нас, ви отримуєте 3-місячну передплату на програмні оновлення, безкоштовну лінію консультацій та багато інших переваг.

    Більше того: ми відстежуємо появу всіх позапланових оновлень і встановлюємо їх клієнтам. Тепер, ви завжди в курсі всіх оновлень і змін у законодавстві, що відбуваються, а вирішення щоденних завдань стає набагато простіше.


    Оперативні
    оновлення

Автоматизація бухгалтерського обліку – одне з найпоширеніших завдань. Розуміння того, як це відбувається, дає вам, як клієнтам, певні переваги.

Етапи встановлення та налаштування:
Підбір продукту
Налаштування та навчання
Супровід клієнтів
  • Підбір програмного продукту
    Виявлення потреб клієнта

    Після вивчення вимог клієнта до бажаної системи автоматизації спеціаліст компанії «Фідес» допомагає йому зробити правильний вибір програми BAS. На цьому етапі враховуються такі фактори, як структура компанії, специфічні схеми роботи в організації клієнта, обмін інформацією з іншими програмами, складність освоєння програми BAS. Бухгалтерія для персоналу, можливість підключення обладнання тощо.

    Програма BAS Бухгалтерія з оптимально підібраною конфігурацією дозволяє суттєво скоротити витрати на впровадження та забезпечує вирішення всього спектру завдань автоматизації. Правильний вибір зведе до мінімуму доопрацювання та дозволить максимально прискорити процес впровадження.

    Демонстрація продукту

    Безкоштовна демонстрація програми BAS Бухгалтерія проводиться сертифікованим співробітником компанії «Фідес» в офісі нашої компанії або клієнта.

    Продаж

    Етап продажу бухгалтерської програми фіксується договором. Вартість придбання самого програмного продукту, його встановлення, налаштування, доопрацювань, додаткових ліцензій та будь-яких додаткових послуг надається клієнту на розгляд до фактичного моменту продажу. На цьому етапі можна не тільки купити BAS Бухгалтерія, але також провадиться продаж додаткових утилітів, наприклад «Клієнт банк», або архіватор інформаційної бази.

  • Налаштування та навчання

    Автоматизація бухгалтерського обліку

    Встановлення та початкове налаштування програмних продуктів BAS проводяться досвідченими фахівцями компанії «Фідес», які мають великий досвід та необхідні сертифікати. Вид установки може мати кілька варіантів залежно від того, який бухгалтерський облік буде вам зручніше: файлово-локальна, файлово-мережева, клієнт-серверна.

    Початкове налаштування, перенесення залишків

    Безкоштовне початкове налаштування програмного продукту BAS - комплекс заходів, які проводяться нашими фахівцями з метою коректного ведення бухгалтерського обліку та максимально ефективного використання можливостей придбаного програмного продукту надалі. Наш спеціаліст допоможе вашим співробітникам розкрити для себе весь функціональний потенціал можливостей програми, дасть необхідні рекомендації щодо ведення обліку в тій чи іншій конфігурації BAS, здійснить перенесення даних.

    Навчання

    З метою економії часу та коштів клієнта, а також з міркувань максимальної ефективності навчання, фахівці компанії «Фідес» розроблять індивідуальну навчальну програму, що відповідає рівню знань програми кожного окремого співробітника.

  • Бухгалтерська програма BAS – супровід

    Компанія «Фідес» гарантує своїм клієнтам весь комплекс послуг із супроводу, включаючи своєчасну доставку та інсталяцію оновлень програмного продукту, консультування, поточне налаштування (якщо потрібно), доопрацювання програмного продукту та інше.

    Додаткові доробки конфігурації потрібні у разі, якщо в співробітника клієнта виникає необхідність розширення функціональності програми після ознайомлення з нею.

    Сервіси в складі супроводу

    • Випуск оновлень програм і конфігурацій з підтримкою законодавства, виправленням помилок і розвитком функціональності;
    • Необмежена лінія консультацій по телефону або електронною поштою;
    • Щомісячні консультації аудитора;
    • Цілодобовий доступ до офіційних інтернет-ресурсів для оперативного отримання оновлень програм і конфігурацій (portal.1c.eu) і методологічної та консультаційної інформації (its.1c.ua);
    • Сервіс здачі електронної звітності «FREDO Звіт» на 1 юридичну особу (локальна версія);
    • Сервіс обміну юридично значущими документами з контрагентами "FREDO ДокМен";
    • Автоматичне оновлення нормативної інформації (RDI Service);

    Детальніше про супровід

Всі новини


Нам довіряють: