Написати керівнику компанії
Якість роботи – це наш пріоритет. Нам важливо знати Вашу думку щодо роботи кожної філії Компанії, а також окремих співробітників.
Ваші скарги та пропозиції готові розбирати особисто.
Телефон в Києві
Про компанію | Продукти | Послуги | Ціни та акції | Контакти |
Лінія консультацій – оперативний спосіб технічної підтримки наших клієнтів.
Кожен клієнт нашої компанії після оформлення супроводу має можливість звертатися до фахівців лінії консультацій для отримання відповідей на свої питання по веденню обліку в BAS.
Що потрібно знати перед тим, як звернутися на Лінію консультацій?
Ви можете поставити будь-яке питання щодо роботи програм BAS у сфері ведення бухгалтерського та податкового обліку. Фахівець у телефонному режимі надасть вам практичні рекомендації, або підкаже нормативи, якими вам слід керуватися.
Якщо розгорнута відповідь на ваше запитання «вкладається» в рамки телефонного консультування, ви отримуєте його негайно. Якщо питання потребує масштабнішого розгляду, наш фахівець може підготувати детальну інструкцію.
Фахівець встигне відповісти на низку основних питань при сприянні з боку клієнта. Перед тим, як набрати номер, постарайтеся, щоб зайві дії не забирали ваш час. Для цього достатньо:
Усі консультанти «Фідес» мають відповідні сертифікати, значний багаж знань у сфері впровадження програмних продуктів BAS та чудово орієнтуються у питаннях користування цими програмами.
Спільно, методична інформація, яку можна на сайті ІТС, та лінія консультацій дозволяють максимально підвищити ефективність роботи з програмним забезпеченням BAS.