Закрыть

Написати керівнику компанії

Якість роботи – це наш пріоритет. Нам важливо знати Вашу думку щодо роботи кожної філії Компанії, а також окремих співробітників.

Ваші скарги та пропозиції готові розбирати особисто.

Телефон в Києві

+38 (044) 355-13-00

Закрыть

Зателефонуйте мені

Ім'я

Телефон

Лінія консультацій

Лінія консультацій – оперативний спосіб технічної підтримки наших клієнтів.

Кожен клієнт нашої компанії після оформлення супроводу має можливість звертатися до фахівців лінії консультацій для отримання відповідей на свої питання по веденню обліку в BAS.

Що потрібно знати перед тим, як звернутися на Лінію консультацій?

Ви можете поставити будь-яке питання щодо роботи програм BAS у сфері ведення бухгалтерського та податкового обліку. Фахівець у телефонному режимі надасть вам практичні рекомендації, або підкаже нормативи, якими вам слід керуватися.

Якщо розгорнута відповідь на ваше запитання «вкладається» в рамки телефонного консультування, ви отримуєте його негайно. Якщо питання потребує масштабнішого розгляду, наш фахівець може підготувати детальну інструкцію.

Фахівець встигне відповісти на низку основних питань при сприянні з боку клієнта. Перед тим, як набрати номер, постарайтеся, щоб зайві дії не забирали ваш час. Для цього достатньо:

  • перебувати перед вашим ПК, мати доступ до програми, в якій виникли труднощі;
  • бути готовим повідомити фахівцю дані про вашу компанію (назва, реєстраційний номер програмного забезпечення, назва та реліз конфігурації програмного продукту, що використовується), а також коротко і чітко сформулювати суть проблеми та вжиті дії для її вирішення (якщо такі мали місце).

Усі консультанти «Фідес» мають відповідні сертифікати, значний багаж знань у сфері впровадження програмних продуктів BAS та чудово орієнтуються у питаннях користування цими програмами.

Спільно, методична інформація, яку можна на сайті ІТС, та лінія консультацій дозволяють максимально підвищити ефективність роботи з програмним забезпеченням BAS.